Rabu, 07 Januari 2009

TOMAN vs TALAPIA

Seronok juga layan anak2 toman..masa tu aku turun mancing dgn niat nak bertarung dgn patin tapi bila aku tengok banyak toman cilik galak menyergah anak2 ikan,terus aku berubah fikiran..aku pun pancing 2,3 ekor anak seluang dan terus menjemput anak2 toman tersebut menjamah hidangan yang aku sediakan..Fuh!memang gelojoh betul.sekejap jek aku dah dapat 2 ekor toman..umpan pulak abis..hehe nasib baik aku ajak 2 org adik aku mancing..terus aku arahkan askar2 aku tu gali cacing&pancing anak seluang untuk aku..Eh,dah dekat 10minit umpan yg aku oder tak sampai2..Dgn marahnye aku pergi survey kat pot diorang pancing anak seluang aku..Cis,patut la umpan yang aku oder tak dapat2 rupanya diorang tgh syok melayan bapak2 talapia..menyirap betul aku..kalau ya pun jerit la panggil aku ajak join sama..hehe terus hilang stim nak pancing toman..Layan talapia size 'big show' lagi syok ooo.......

Tidak ada komentar:

Posting Komentar